Dag 7 - Reisverslag uit Donzenac, Frankrijk van Frank & Pim - WaarBenJij.nu Dag 7 - Reisverslag uit Donzenac, Frankrijk van Frank & Pim - WaarBenJij.nu

Dag 7

Door: Pim

Blijf op de hoogte en volg Frank & Pim

28 April 2016 | Frankrijk, Donzenac

Kan, moet vandaag uitslapen, ontbijt pas vanaf 8 uur. Ben de enige gast hier in dit hotel waarvan de eigenaar een Nederlander is. Vandaag een 'Ardennen ' rit voor de boeg. Zal kijken of planning haal.
Iedereen hartelijk dank voor de aanmoedigingen via mail en wattsapp.
Vanavond meer.
Half 9 aangekomen in Donzenac. Aardig wat uren gefietst vandaag. Ik heb er een brooddag van gemaakt, ik had de tijd hard nodig om te fietsen en had nog veel brood in mijn rugzak wat alleen maar ballast was. Voor de ware fietser een mooi parcours, leuke klimmen en fraaie afdalingen, snelheden variëren van 7 km bergop top wel 60 km bergaf.
Ik kom dagelijks wel een pelgrim tegen, vanochtend een Engelsman gesproken, hij loopt elke dag zo'n 27 to 30 km. Hij loopt tot de Spaanse grens. Volgend jaar de rest. Ik realiseer me dat ik anderhalf uur fiets hij hij een hele dag loopt. Ik verbaas me soms toch waar ze eten en slapen. Ook een stel gezien, hij met een grote rugzak, zij met een kind van nog geen jaar.
Je moet er maar zin in hebben.
Trouwens pech voor alle franciosen, geen wind dus ook geen stroom, haha.
Hé Frank, ik zie je morgen.

  • 28 April 2016 - 12:08

    Mia Litjes:

    Dag Pim

    Mooi om de verhalen te lezen.
    Ik ben jaloers op je. Ook al is de tocht zwaar je hebt 's avonds een enorme voldoening van weer zo'n dag op de fiets en weer een beetje dichter bij je doel.
    Heb je iets aan de navigatie? Hoop van wel.
    Ik volg je. Mooi dat je tijd hebt om de verhalen te schrijven.
    Zet 'm op Pim.

    Mia

  • 29 April 2016 - 05:23

    Marlies:

    Goede morgen, echt Pim petje af .
    Het laatste stuk naar Frank zal als vanzelf gaan.
    Een warm welkom daar.

  • 29 April 2016 - 22:30

    Kitty:

    Vandaag je laatste dag alleen op de fiets, aankomen in Aurignac, waar de champagne en de chips al klaar stonden. Welverdiende rust vanavond, warme maaltijd met veel verse groentes en dan, na een lange warme douche naar bed.
    Morgen gaan jullie samen op pad en ik wens jullie een super goede reis.
    Doe Jos morgen de groeten, veel plezier en tot gauw.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frank & Pim

Onderweg naar Santiago

Actief sinds 14 Maart 2016
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 6518

Voorgaande reizen:

07 April 2019 - 25 April 2019

Camino Portugues

22 April 2016 - 15 Mei 2016

Onderweg zijn naar Santiago

Landen bezocht: