Santiago, we zijn er... - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Frank & Pim - WaarBenJij.nu Santiago, we zijn er... - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Frank & Pim - WaarBenJij.nu

Santiago, we zijn er...

Door: Frank

Blijf op de hoogte en volg Frank & Pim

13 Mei 2016 | Spanje, Santiago de Compostella

We zijn er. Heel gek om hier te zijn. Door het immens grote aantal pelgrims voelt het "minder speciaal". Iedereen is uiteindelijk hier aangekomen.....iedereen met wandelschoenen of fietskleding is een pelgrim. De praktijk is echter: het merendeel loopt of in stukken, of zonder bagage of alleen de laatste 100 km.
Maar goed, wij hebben het op onze manier gedaan en het was geweldig.
Pim heeft 2 cappu's gehaald en liggen nu nog in bed te typen, surfen, onderzoeken.
Straks op zoek naar onze welverdiende "Compostella", het certificaat van bewijs van deelname.
Vanavond naar de mis in de cathedraal waar een een kaarsje voor jullie op zullen steken.
Verder vandaag wat rondkijken, rondFIETSEN en genieten. Het weer is wederom grijs maar ach, vandaag blijven WIJ in ieder geval droog.
Misschien kunnen we nog een massage regelen, wat kleding bijkopen en vooral genieten.
Nog wat feitjes: gereden km's Pim: meer dan 2500 km in 3 weken (Superprestatie, doen maar weinig mensen hem na), gereden km's samen: 1240 km in 13 dagen. Hoogtemeters (het aantal meters omhoog gefietst: 14.598m (dat is hoger dan het vliegtuig dat ons zondag naar huis brengt)
JULLIE ALLEN BEDANKT VOOR DE STEUN, DE REACTIES, DE TELEFOONTJES EN APP's. HET WAS EEN UNIEKE ERVARING (We doen het niet nog een keer)