Dag 6 - Reisverslag uit Crozant, Frankrijk van Frank & Pim - WaarBenJij.nu Dag 6 - Reisverslag uit Crozant, Frankrijk van Frank & Pim - WaarBenJij.nu

Dag 6

Door: Pim

Blijf op de hoogte en volg Frank & Pim

27 April 2016 | Frankrijk, Crozant

Koningsdag, mijn dag begint met zon en een stevig ontbijt in Nevers.
Zo gauw ik de stad uit rij fiets ik weer langs de mooiste kanalen. Heerlijk om hier te fietsen. Even nog over gisteren, heb eigenlijk tegen mezelf gefietst, ik kon geen lekker gemiddelde draaien en was in gedachte alleen maar met de te rijden Km's bezig.
Heb ik vandaag niet gedaan, vooral genieten vandaag. Ik kon in een lekkere cadan komen, en weet nu dat na elke afdaling er altijd weer een berg aan komt. Vandaag voor het eerst een plate du jour kunnen nemen, was om 12 uur in een plaats en kon mooi aanschuiven. Mannen in overal nuttige zo tussen de middag hun biertje en een maaltijd. Gebakken vis risotton een crème brulee toe, ik heb het niet slecht. De hele middag weer gefietst door bergen en dalen en 's avonds nog maar een keer een warme maaltijd in een leuk restaurant met een dikke Engelse chef.
Van 19:00 tot 20:00 gefietst om nog wat km's bij te tellen. Mooi weer 180 km gemaakt. Frank ik kom eraan.

  • 27 April 2016 - 21:50

    Hennie:

    Veel fietsplezier maar vooral genieten!!

  • 27 April 2016 - 22:15

    Frank & Pim :

    Kom maar snel hier naar toe.Kan niet wachten om te vertrekken. Het bloed begint te kriebelen....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frank & Pim

Onderweg naar Santiago

Actief sinds 14 Maart 2016
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 6517

Voorgaande reizen:

07 April 2019 - 25 April 2019

Camino Portugues

22 April 2016 - 15 Mei 2016

Onderweg zijn naar Santiago

Landen bezocht: