Bedankt Frank - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Frank & Pim - WaarBenJij.nu Bedankt Frank - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Frank & Pim - WaarBenJij.nu

Bedankt Frank

Door: Pim

Blijf op de hoogte en volg Frank & Pim

13 Mei 2016 | Spanje, Santiago de Compostella

Super Frank, dat je gelijk ja zei, toen ik voorstelde om met me mee naar Santiago te gaan. De combi ik vanuit Nederland en jij vanuit Frankrijk blijkt dan ook achteraf een perfecte keus te zijn geweest. Na de zeer hartelijke ontvangst in Frankrijk met champagne en een heerlijke maaltijd vertrokken wij naar Santiago. Je had je perfect voorbereid en ik had de eerste dagen moeite je bij te houden. De beleving onderweg naar Santiago samen met jou was onvergetelijk. Heerlijk je humor je enthousiasme je doorzettingsvermogen. Wat hebben we gelachen. Jammer dat het voorbij is. We hebben er weer een mooie ervaring bij, bij de ontelbare in de afgelopen 40 jaar.
Thanks!

  • 13 Mei 2016 - 12:37

    Marlies:

    Wat een mooie woorden van een echte vriend.
    ik hoop dat jullie dit ook nog heel lang blijven en wie weet wanneer de volgende
    uit daging op jullie pad komt.

  • 13 Mei 2016 - 18:36

    Francien:

    Pim, ik ben trots dat jij MIJN broer bent. Wat een geweldig mooie ervaring hebben jullie meegemaakt. Ik wens jou en Frank nog hele mooie jaren samen. Vrienden door dik en dun, elkaar steunend als dit nodig is. Dat zie je niet zo vaak.
    Maar nu lekker eerst uitrusten! Tot gauw weer! Liefs, dikke knuffel

  • 13 Mei 2016 - 19:39

    Pat & Ine:

    Diep respect voor jullie !! Het heeft energie en wilskracht moeten kosten, om deze prestatie te kunnen leveren. Maar van de andere kant heeft het jullie mega energie en wilskracht terug gegeven, waar je levenslang op kunt teren! Geweldige beleving, Pim en Frank!! Chapeau!! xxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frank & Pim

Onderweg naar Santiago

Actief sinds 14 Maart 2016
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 6520

Voorgaande reizen:

07 April 2019 - 25 April 2019

Camino Portugues

22 April 2016 - 15 Mei 2016

Onderweg zijn naar Santiago

Landen bezocht: