Dag 2 Onderweg naar Montmédy - Reisverslag uit Montmédy, Frankrijk van Frank & Pim - WaarBenJij.nu Dag 2 Onderweg naar Montmédy - Reisverslag uit Montmédy, Frankrijk van Frank & Pim - WaarBenJij.nu

Dag 2 Onderweg naar Montmédy

Door: Pim

Blijf op de hoogte en volg Frank & Pim

23 April 2016 | Frankrijk, Montmédy

Vanochtend een stevig ontbijt genuttigd.
Ik mocht zelfs een lunch pakketje maken en meenemen. Helemaal top. Gestart met regen bij 5 graden is natuurlijk geen lekker begin, gelukkig stopt de regen gauw, maar blijf wel de hele ochtend koude voeten houden. Zoals verwacht nergens een een gelegenheid voor koffie, dan maar langs de weg mijn boterhammen en croissantje gegeten. 13:00 uur in Bastogno, tijd voor een grote pizza.
De middag lekker de Ardennen uit gefietst. Nu in een gite in Montmédy. Nog even een hapje eten en straks weer slapen.

• 23 April 2016 - 21:05

Kitty:

Hoi Pim, wat vind ik je een ongelooflijke kanjer. Top dat je bij dit slechte weer de moed blijft vinden om door te gaan. In je eentje lijkt het me dubbel zwaar, maar ik twijfel er niet aan dat ik je over een paar dagen hier fris en fruitig kan begroeten. Voor morgen een droge, goede dag gewenst en voor nu, beentjes omhoog en een lekker koud biertje !

• 23 April 2016 - 21:53

Frank:

GoGoGo Pim, kom maar snel naar het warme zuiden...

• 24 April 2016 - 19:13

Wim En Leny:

HAllo fietser we hopen dat na een zeer vermoeiende eerste dag nu alles vlotjes verloopt nou ja vlotjes naar planning en dan op naar de zon beter als hier en hou je taai dat lukt zeker bij jou.

• 27 April 2016 - 15:06

Dorus:

Frank ik vind het geweldig wat jullie doen heel veel liefs jij vader