Dag 9 De 1e dag samen Aurignac-La Romieu 30-4 - Reisverslag uit La Romieu, Frankrijk van Frank & Pim - WaarBenJij.nu Dag 9 De 1e dag samen Aurignac-La Romieu 30-4 - Reisverslag uit La Romieu, Frankrijk van Frank & Pim - WaarBenJij.nu

Dag 9 De 1e dag samen Aurignac-La Romieu 30-4

Door: Frank

Blijf op de hoogte en volg Frank & Pim

30 April 2016 | Frankrijk, La Romieu

Vandaag voor het eerst WEER SAMEN onderweg. Na een uitgebreid ontbijt in Aurignac om 10.30 uur van start.
De meteo had ons beloofd dat het na de middag mooi en droog zou zijn. Het tegendeel was waar. Volle wind tegen, windkracht 6 (voelt aan als storm) veel regen met één droog moment, tijdens de koffie-pauze.
Wat een relaxt dagje had moeten worden werd een strijd tegen de elementen. Met één troost...gedeelde smart is halve smart.
Om 15.30 uur zijn we gearriveerd in La Romieu. Op advies van Jos een biertje in de plaatselijke bar. Gedaan...werden er 2.
Daarna door naar Sinaï.
Een gastvrij ontvangst door Jacques met een een wijntje en een uitleg over onze 1e rustplaats.
Douchen, kacheltje aan en terug naar Jaques.
Met de buren van Jacques genoten van een geweldig 5-gangen-diner met de nodige rode wijn. Mooie gesprekken, lekker eten, fijn gezelschap. Onvergetelijke avond.
Tijd om naar bed te gaan. Morgen hopelijk beter weer...

• 30 April 2016 - 21:21

Karien:

Jullie hebben vandaag alles gehad regen, wind en storm.
    Dus ...morgen de zon

• 01 Mei 2016 - 11:22

Dirk:

Hoi Pim en Frank fijne dag , hopelijk word het een mooie fietsdag

• 02 Mei 2016 - 15:52

Jos:

Na zo' n barre dag heb je die 5 gangen en die grote hoveelheden drank wel verdiend toch zeker. Ik heb inmiddels van Jacques vernomen dat jullie goedgekeurd zijn en vaker mogen komen; ,wie weet...
    Veel succes voor de komende dagen, zo te zien is het weer prima in orde.