Dag 4 - Reisverslag uit Ligny-le-Châtel, Frankrijk van Frank & Pim - WaarBenJij.nu Dag 4 - Reisverslag uit Ligny-le-Châtel, Frankrijk van Frank & Pim - WaarBenJij.nu

Dag 4

Door: Pim

Blijf op de hoogte en volg Frank & Pim

25 April 2016 | Frankrijk, Ligny-le-Châtel

Hé Frank, nog 4 dagen.
Goed geslapen,lang geslapen,wel 10 uur. Voor het ontbijt mezelf van twee pijnlijke puisten, op een wel heel vervelende plek voor een fietser, ontdaan. Zo ik kan vandaag weer lekker zitten.
Half 8 ontbijt met 4 soorten zelfgemaakte jam en stokbrood.
Madame, doe volgende keer maar 1 jam met 4 stokbroden.
Klokslag 8 uur op de fiets op weg naar Troyes. Ik bevind me vandaag in het gebied van de uitgestrekte koolzaadvelden die prachtig in de bloei staan. Wat minder is vandaag is de wind, het waait hier waarschijnlijk zo veel zo vaak en zo hard dat het hele landschap vol staat met windmolens. Ik voel me vandaag de hele dag Don Quichot, alleen strijdend op mijn stalenros Ricinante tegen die f*cking wind. Ik geef me niet gewonnen, het lijkt wel of ik de hele dag tegen de Holleweg op aan het fietsen ben.
Vanmiddag een broodje en koffie bij de boulanger, in de middag Troyes aan gedaan, en vanavond in Ervy-le-Châtel een groot bord soep, friet met een kipfilet en een biertje. Als men hoort dat je onderweg bent naar Saint Jacques wordt je bord extra gevuld. Daarna nog een uurtje fietsen en neergestreken op een camping waar ik de enige gast ben. Ik heb mijn eigen chaletje voor 5,45.

  • 25 April 2016 - 22:19

    Karien:

    Zo te lezen geniet je Pim.

  • 25 April 2016 - 22:21

    Frank & Pim :

    Hoi Pim. SUPER. Je bent een bikkel....
    We hebben vandaag de track naar La Romieu gelogd op de Garmin. Staat er op en werkt. 68 km door een mooie vallei. Kun je lekker op adem komen, de 1e dag met mij. ;-)
    Meteen maar het eerste stuk van die track maar op de fiets gecontroleerd. Nu, met wind tegen en veel zon was het eigenlijk best lekker. Ik hoop zaterdag ook. Ik heb al een paar koffietentjes gespot !!!
    PS We zullen voor een goed voedzaam diner en ontbijt zorgen...

  • 26 April 2016 - 09:53

    Marlies:

    Pim je bent echt een bikkel zoals Frank al zegt. Je fietst gelukkig steeds verder naar mooier weer.
    Ook voor vandaag weer een succesvolle dag. Je kan het.super super super.

  • 26 April 2016 - 16:55

    Pat & Ine:

    Hey Pim, wij denken aan je in deze erbarmelijke weersomstandigheden!! TOP prestatie! Zorg goed voor jezelf. Goed eten en drinken!! Wij eten Thaise curry vanavond, en jij?? ( niet leuk, maar wel lachen....)
    Kusje van Ine en een grote schouderklop van Pat! xxx

  • 26 April 2016 - 17:09

    Dorus:

    Geweldig wat jullie 2 doen heel veel groeten van uit persingen het is hier heel slecht weer
    koud en nat heel veel plezier jullie samen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frank & Pim

Onderweg naar Santiago

Actief sinds 14 Maart 2016
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 6499

Voorgaande reizen:

07 April 2019 - 25 April 2019

Camino Portugues

22 April 2016 - 15 Mei 2016

Onderweg zijn naar Santiago

Landen bezocht: