Dag 8 - Reisverslag uit Aurignac, Frankrijk van Frank & Pim - WaarBenJij.nu Dag 8 - Reisverslag uit Aurignac, Frankrijk van Frank & Pim - WaarBenJij.nu

Dag 8

Door: Pim

Blijf op de hoogte en volg Frank & Pim

29 April 2016 | Frankrijk, Aurignac

Vanochtend voor het laatst alleen op gestaan. Ik ben alweer een week onderweg.
Half 8 aan het ontbijt en voor het eerst een scrambled egg. Top. 8 uur weer op de fiets en gelijk een heerlijke afdaling, helaas gevolgd door een onvermijdelijke berg, er zullen er vandaag nog veel volgen. Mijn lunch heb ik in Rocamandour waar ik 5 jaar geleden samen met Frank ook geluncht heb. Plate du jour, eend met friet, kom maar op na een dag brood. Alles op inclusief een biertje. Langzaam aan verandert het klimaat, de roofvogels worden groter en het aantal putters neemt toe, de bomen zijn al groen en de koeien staan in de wei. De zon schijnt en het jasje kan eindelijk uit. Na Rocamandour nog een paar bergjes, maar daarna heerlijke afdalingen en een uur gemiddelde van 30 km.
5 uur in Cahors en nog 3 uur naar Frank.
Frank heeft een beter idee, hij pikt mij op om 6 uur bij de afslag bij Montcuq, ik hoef geen meter meer te fietsen.
Frank Karien Kitty Mieke en Jan zaten al vanaf smiddag op mij te wachten en maakte zich al zorgen waar ik bleef, misverstandje, de eerste fles wijn was inmiddels leeg.
Een warm welkom na 8 dagen fietsen; champagne, bier en chips.
Heerlijk gegeten en morgen samen op pad.

• 29 April 2016 - 22:41

Frank & Pim :

Welkom Pim. Hier heb ik maanden op gewacht. Morgen vertrekken.....

• 29 April 2016 - 22:47

Karien:

Heel veel succes maar vooral heel veel plezier ....

• 29 April 2016 - 23:24

Francien Van Den Bosch:

Ha broertje,
    Fijn te horen dat je goed bij Frank bent aangekomen. Hoef je niet meer alleen te fietsen. Met zijn tweeën is toch gezelliger dan alleen. Maar het blijft een prestatie die je tot nu toe geleverd hebt. In zo'n korte tijd die afstand rijden, petje af.
    Laat je nu maar even lekker verwennen, ik weet zeker dat, dat wel goed komt.
    We wensen jullie samen een fijne tijd, mooie fietskilometers en leuke ontmoetingen. Frank heeft een neus voor goede restaurantjes en zorgt wel voor de inwendige mens. Frank, zoek voor Pim op tijd een cafeetje waar ze een lekker kopje koffie schenken dan kan zijn dag niet meer stuk. Heel veel plezier samen!

• 30 April 2016 - 10:35

Inge Van Steen:

Wauw Pim, wat een prestatie! En wat fijn dat je nu samen met Frank verder gaat! Mooie tocht en groeten uit @Paulus!

• 30 April 2016 - 11:16

Maaike:

Hey oompie,

Super gedaan hoor!! Nog ff doorzetten samen met Frank, ma dat zal nu wel stuk makkelijker gaan. Heel veel succes de komende daagjes!

Liefs,
    Xx
    Maaike

• 30 April 2016 - 12:02

Dorus:

Jullie samen heel veel plezier doe voorzichtig en een hele goeie reis jij vader.

• 30 April 2016 - 20:36

Leny En Wim:

hoi Pim toch je doel bereikt onbegrijpelijk in een week en met slecht weer brr nu samen verder veel plezier en geniet er beide van ook van hè betere weer voorzichtig in de bergen. Groetjes Wim en Leny