Dag 1 - Reisverslag uit La Reid, België van Frank & Pim - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit La Reid, België van Frank & Pim - WaarBenJij.nu

Dag 1

Door: Pim

Blijf op de hoogte en volg Frank & Pim

22 April 2016 | België, La Reid

PIM: Hé Frank, ik kom eraan.
Vandaag de eerste etappe, en wat voor één!
Vanaf Ewijk heerlijk met de wind in de rug naar de Belgische grens. Daarna gelijk de Ardennen in, wind speelt geen rol in de Ardennen. Heuvel op heuvel af, ik weet niet hoeveel ik er al gehad heb. Ik zit nu in La Reid in de buurt van Spa in mijn eerste B&B, top, van de vrouw des huis een biertje gekregen. Straks slapen zal geen probleem worden denk ik.
In Maastricht de eerste 2 Santiago gangers gespot. Man en vrouw uit Haarlem en al een week om onderweg, dat wordt een lange reis! Ben benieuwd of ik nog meer tegen ga komen.
Morgen meer..

FRANK: Ik zit nog thuis. Tassen pakken. Ik blijf je volgen. Morgen nog zo'n dag voor jou en je bent er bijna...

• 22 April 2016 - 23:42

Monique:

Mooie reis gewenst! Leuk om erover te lezen, succes!

• 23 April 2016 - 10:13

Jan Lentjes:

Ha die Pim,
    Wat ben je toch een kanjer, helemaal alleen naar Auregnac fietsen is echt niet normaal, maar voor jou waarschijnlijk wel.ik doe het je zeker niet na, dat is wel zeker. Daarom zijn wij alvast met de auto deze kant op gekomen, om je op te vangen. Nou nog heel veel sterkte met het vervolg van je reis en tot dan. Groetjes
    Mieke, Kitty en Moi.

• 23 April 2016 - 15:29

Puck Hendriks:

Fijn dat je een goede B&B hebt gevonden Slaap lekker.
    En morgen er weer tegen aan .Groeten Puck

• 24 April 2016 - 14:48

LEny En Wim:

We hopen dat na een vermoeide dag het nu allemaal voorspoedig blijft gaan eN