voorbereiding Oss - Reisverslag uit Ewijk, Nederland van Frank & Pim - WaarBenJij.nu voorbereiding Oss - Reisverslag uit Ewijk, Nederland van Frank & Pim - WaarBenJij.nu

voorbereiding Oss

Door: Frank

Blijf op de hoogte en volg Frank & Pim

17 April 2016 | Nederland, Ewijk

FRANK: Gisterenavond de laatste details besproken van de rit. We hebben het laatste deel van de route gedownload op mijn Garmin. Ook mijn fiets is naar de "fietsenmaker" geweest voor een final check.
Ik heb nog 2 weken voordat Pim in Frankrijk zal arriveren. Ik zal deze tijd gebruiken om nog een paar langere ritten te maken.
Op advies van Pim vandaag nog een "tijdritstuur" aangeschaft.
Ook vanmiddag nog even de beste weg naar La Romieu, onze gezamenlijke 1e overnachting, bekeken. Karien en ik zullen hem vooraf nog even testen.
Ik kijk er erg naar uit.....

  • 22 April 2016 - 21:13

    Karien Houben:

    Goed bezig Pim

  • 23 April 2016 - 07:32

    Karien:

    Nog een paar dagen Frankie dan mag jij ook ☺

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frank & Pim

Onderweg naar Santiago

Actief sinds 14 Maart 2016
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 6498

Voorgaande reizen:

07 April 2019 - 25 April 2019

Camino Portugues

22 April 2016 - 15 Mei 2016

Onderweg zijn naar Santiago

Landen bezocht: